FAKTURY

Szanowny Kliencie,

zapewne trafiłeś tutaj, ponieważ otrzymałeś od nas SMS lub E-mail z przypomnieniem o zapłacie zaległej Faktury.

Zapomniałeś? Cóż, w natłoku spraw i obowiązków każdemu może się to zdarzyć!

 

Kliknij w obrazek aby wyświetlić PRZYKŁADOWĄ fakturę. Na zielono zaznaczyliśmy miejsce na fakturze, w którym znajduje się kwota należna do zapłaty, nr rachunku oraz termin płatności.

 

 

 

FAQ - Najczęściej zadawane pytania:

 

  1. Zgubiłem fakturę. Co robić?

W razie zagubienia faktury zadzwoń do salonu/działu w którym dokonywałeś zakupu. Numery telefonów znajdziesz tutaj. W razie potrzeby wystawimy Ci duplikat faktury, lub prześlemy mailem fakturę źródłową.

  1. Uregulowałem płatność, więc dlaczego otrzymałem SMS'a?

Jeżeli wykonałeś przelew wczoraj lub dziś to najprawdopodobniej nasz system nie zdążył tego jeszcze zarejestrować. W takim przypadku możesz zignorować tę wiadomość. Jeżeli jednak zapłaciłeś już kilka dni wcześniej prosimy o kontakt z osobą podaną na Fakturze. Proszę przygotuj numer Faktury oraz podaj miejsce gdzie kupowałeś dany towar/usługę.

  1. Dlaczego otrzymałem ostateczne wezwanie do zapłaty?

W przypadku braku zapłaty za fakturę po 10 dniach od terminu płatności nasz system automatycznie sporządza listę osób do których wysyłane są takie wezwania. Jeżeli jednak zapłaciłeś już za fakturę to prosimy o kontakt zgodnie z punktem 2. Jeżeli jednak nie zapłaciłeś uczyń to jak najszybciej i poinformuj nas o tym, gdyż kolejnym krokiem będzie skierowanie sprawy do sądu.

  1. Miałem szkodę. Rozliczenie miało być bezgotówkowe. Dlaczego mimo to muszę za coś zapłacić?

Taka sytuacja może mieć miejsce w kilku przypadkach:

  • Twój ubezpieczyciel nie zaakceptował wypłaty pełnego odszkodowania (powody mogą być różne). Samochód został przez nas naprawiony, więc prosimy Ciebie o pokrycie brakującej kwoty. Możesz zawsze skontaktować się z ubezpieczalnią aby rozwiązać problem.
  • W niektórych przypadkach (np. w zalezności od typu Twojej polisy) ubezpieczalnia wypłaci jedynie kwotę netto lub netto + 50% VAT. W takich przypadkach prosimy Cię o pokrycie brakującej kwoty podatku VAT. (zgodnie z podpisanym przez Ciebie oświadczeniem).
  • Mimo informacji o gotowości samochodu do odbioru nie odebrałeś swojego auta, a jednocześnie użytkowałeś nasz samochód zastępczy. W takiej sytuacji ubezpieczalnia wypłaci jedynie koszty samochodu zastępczego związanego z czasem naprawy. Za pozostały czas używania auta zastępczego musisz zapłacić samodzielnie. (zgodnie z podpisanym przez Ciebie oświadczeniem)

Zawsze możesz skontaktować się z osobą, która prowadziła Twoją sprawę. Chętnie pomożemy. Numery telefonów znajdziesz tutaj.

  1. Inne pytanie?

Skontaktuj się z osobą, która widnieje na fakturze. Numery telefonów znajdziesz tutaj.

 

 

×
1Proszę wybrać markę
2 Wybierz salon
4 Podaj swoje dane

* To pole jest wymagane

Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych w zakresie podanym w niniejszym formularzu jest Auto LELLEK Group Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Sławicach (49-120), ul. Opolska 2c, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000468176, NIP 9910374736, REGON 160105918. Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane na zasadach określonych przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji ww. celów. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich poprawiania, usunięcia, żądania zaprzestania przetwarzania oraz sprzeciwu wobec przekazywania tych danych innym podmiotom.

3 W czym możemy Ci pomóc?

Jakich usług sobie życzysz?








Na co jeszcze mamy zwrócić uwagę?

Dziękujemy
Twoje zgłoszenie zostało wysłane.
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą
aby potwierdzić datę wizyty.