pomoc drogowa

Pomoc drogowa - Assistance

Awarie zdarzają się w najmniej spodziewanym momencie, podczas wakacyjnych wyjazdów, daleko od domu, za granicą. Nie zawsze wiemy do kogo zwrócić się o pomoc, problemem może być bariera językowa. Program bezpłatnej pomocy drogowej Assistance zapewni Państwu poczucie bezpieczeństwa zarówno podczas podróży w Polsce, jak i w Europie, przez cały okres gwarancji pojazdu.

 

Skoda Polska: 800 660 606
Zagranica: +48 61 831 99 00
VW Polska: 800 61 89 89
Zagranica: +48 61 831 99 22
Audi Polska: 800 61 28 34
Zagranica: +48 61 831 99 44
Porsche +48 22 34 49 911
 
 
Lellek Mobile Service +48 608 59 44 19

W przypadku unieruchomienia samochodu, nie pozwalającego na kontynuowanie jazdy w sposób bezpieczny lub zgodny z przepisami, będącego skutkiem awarii części, podzespołów lub akcesoriów pojazdu objętego gwarancją producenta, dany Assistance w zależności od zaistniałej sytuacji świadczy następujące usługi:

  • próbę naprawy lub usprawnienia pojazdu w miejscu awarii,
  • holowanie samochodu w przypadku, gdy naprawa lub usprawnienie w miejscu awarii nie są możliwe oraz przewóz pasażerów do najbliższego Autoryzowanego Partnera Serwisowego Škoda Auto,
  • możliwie najszybsze usunięcie usterki u Autoryzowanego Partnera Serwisowego Škoda Auto w ramach obowiązujących warunków gwarancji.

W przypadku, gdy naprawa nie może być zakończona w dniu przyjęcia zgłoszenia awarii, Autoryzowany Partner Serwisowy zapewni Państwu, w miarę możliwości, jedną z następujących usług:

  • wynajęcie samochodu na czas trwania naprawy (maks. 3 kolejne dni kalendarzowe, klasa B)*,
  • nocleg w hotelu średniej klasy dla osób podróżujących uszkodzonym samochodem,
  • transport do celu podróży (publicznymi środkami komunikacji).

Wszystkie wymienione usługi są bezpłatne.

W przypadku skorzystania z usługi noclegu w hotelu istnieje możliwość wynajęcia samochodu zastępczego lub skorzystania z innego środka lokomcji.  Warunki i limity dotyczące tej usługi określone są szczegółowo dla każdej marki z osobna. Bezpłatnej usłudze pomocy drogowej nie podlegają zdarzenia wynikające z:

  • braku paliwa lub użycia niewłaściwego typu paliwa, uszkodzenia opony, zatrzaśnięcia drzwi z kluczykami w środku, zgubienia kluczyków, awarii niefabrycznego alarmu lub innych urządzeń nie będących fabrycznym wyposażeniem pojazdu,
  • zawinionego działania kierowcy lub pasażerów.

Usługi Assistance dostępne są w większości krajów Europy, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Szczegółowe informacje dotyczące Państwa samochodu znajdą Państwo w dokumentach pojazdu (książce pojazdu) pod hasłem Dożywotnia Gwarancja Mobilności / Assistance lub kontaktując się z pracownikami naszych firm.

* Osoby korzystające z wynajmu pojazdu zastępczego zobowiązane będą do spełnienia wszystkich warunków zwykle wymaganych od osób wypożyczających samochód. Kierowca i pasażerowie mogą korzystać z samochodu zastępczego jedynie na terenie Państwa, na obszarze którego zaistniała awaria. ŠkodaAssistance nie pokrywa kosztów paliwa, dodatkowego ubezpieczenia i innych opłat dodatkowych związanych z wynajmem pojazdu zastępczego.
 

×
1Proszę wybrać markę
2 Wybierz salon
4 Podaj swoje dane

* To pole jest wymagane

Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych w zakresie podanym w niniejszym formularzu jest Auto LELLEK Group Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Opolu, ul. Opolska 2c, , wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000468176, NIP 9910374736, REGON 160105918. Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane na zasadach określonych przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji ww. celów. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich poprawiania, usunięcia, żądania zaprzestania przetwarzania oraz sprzeciwu wobec przekazywania tych danych innym podmiotom.

3 W czym możemy Ci pomóc?

Jakich usług sobie życzysz?








Na co jeszcze mamy zwrócić uwagę?

Dziękujemy
Twoje zgłoszenie zostało wysłane.
Wkrótce skontaktujemy się z Tobą
aby potwierdzić datę wizyty.