Aktualności

Bezpieczny serwis pod same drzwi.

Usługa door to door w autoryzowanych serwisach Grupy Lellek. Sprawdź szczegóły!

Door to door to usługa, która zapewnia wygodę i komfort. To rozwiązanie skierowane do Klientów, którzy z różnych powodów nie mogą sobie pozwolić na wizytę w autoryzowanym serwisie. Dla bezpieczeństwa i z maksymalną elastycznością proponujemy każdemu Klientowi odbiór samochodu i dostarczenie pod drzwi po usłudze serwisowej. Wszystkie elementy procesu realizowane są z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny.

Po zakończonej usłudze umawiamy się z Klientem na dogodny termin dostarczenia samochodu do domu. Podczas całego procesu stosujemy wszelkie środki bezpieczeństwa i higieny: zabezpieczenie samochodu w środku, pokrowce, dezynfekcja wnętrza  - kierownicy, drążka zmiany biegów, stosowanie rękawiczek jednorazowych, dezynfekcja kluczyka, pracownicy są pod ciągłym nadzorem – regularnie mierzona jest temperatura ciała.
 
 
Jak wygląda DOOR TO DOOR w 5 krokach?
  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź online (telefon, e-mail, strona www, Livecall, czat). 
  2. Doradca serwisowy zdiagnozuje Twój problem i zaproponuje odpowiednie usługi. 
  3. Zarezerwujemy termin w serwisie lub bezpiecznie odbierzmy samochod z domu.
  4. Po zrealizowanej usłudze serwisowej dostarczymy samochód pod drzwi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa i higieny.
  5. Poinformujemy Cię o kosztach usługi i o jej dostępności uzależnionej od dystansu kilometrów. Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie, jesteśmy bardzo elastyczni.


>>>   zamawiam usługę door to door

 

Jeśli jednak zdecydują się Państwo na wizytę w naszym serwisie bądź salonie bardzo prosimy o zachowanie szczegółnych środków ostrożności.

Prosimy o przestrzeganie poniższych zaleceń:

  1. W naszych salonach i serwisach obowiązuje zakaz podawania rąk na przywitanie/pożegnanie.
  2. Rekomendujemy korzystanie z płynów do dezynfekcji znajdujących się w recepcjach naszych salonów – zarówno przed, jak i po wizycie.
  3. Prosimy o mycie rąk zgodnie z instrukcją zamieszczoną w toaletach.
  4. W trakcie rozmowy prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości - min. 1,5 - 2 m.
  5. Zalecamy płatność kartą.
  6. Informujemy, że jazdy testowe nie będą się odbywać.

W celu uzyskania informacji:

- o konkretnym modelu samochodu

- bieżącej ofercie,

- uzyskania indywidualnej wyceny, symulacji finansowania, oferty,

- umówienia się na jazdę testową w późniejszym terminie (wszystkie jazdy testowe są ograniczone w związku z sytuacją)

prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

SPRAWDŹ KONTAKT


Jeśli wybieracie się Państwo do nas osobiście, informujemy że nasze salony będą dostępne w godzinach (do odwołania):

SPRAWDŹ AKTUALNE GODZINY Otwarcia


Prosimy o wyrozumiałość – pracujemy w ograniczonym składzie.

Przepraszamy za utrudnienia, ale powtarzamy:

#ZostańWDomu #BądźZdrowy #SamochódPoczeka